Vlečka železárny
Albert Hahn Röhrenwalzwerk (zal. 1885)
Rourovnu založil v roce 1885 neměcký průmyslník Albert Hahn a Heinrich Eisner na močálovitých a lesnatých pozemcích obce Šunychl, za výpravní budovou tehdejší Košicko-bohumínské dráhy, směrem k Záblatí a rychvaldským rybníkům. Rok na to byla továrna napojena vlečkou na nádraží Košicko-bohumínské dráhy.
Plány kolejiště z roku 1901 už ale ukazují, že vlečková kolej závodu byla přesunuta severněji se zaústěním do koleje č. 76 (z našich dob jako kolej č. 369). Kromě toho vysoké pece závodu byly napojeny samostatně na kolej za remízou KBD, která ale za německé okupace zanikla.Kolejiště z pozdějších let po roce 1908 ukazuje, že vlečková kolej do závodu Alberta Hahna byla zdvoukolejněná. Vydržela až do roku 1950, kdy při modernizaci závodu byla položena nová vlečková kolej za slévárnami, ústící do koleje č. 371. Původní vlečková kolej zůstala pozdějšímu podniku Kovošrot, který tam v roce 1957 zřídil šrotiště.
Podle údajů Kroniky Bohumína činil obrat vagónů v roce 1924 počet 9420. V roce 1930 zaměstnávala továrna asi 1700 lidí.
Vlečková kolej je využívána dodnes nástupnickým podnikem Železárny a drátovny Bohumín.