Železniční stanice v datech 2
Datová tabulka II.
4.6.1921 |
Zavedeno elektrické osvětlení v dopravní kanceláři |
24.11.1921 |
Zrušeno vojenské nádražní velitelství |
28.2.1922 |
Zrušena výhybna Rychvald a přebudována na zastávku |
15.10.1923 |
Předáno do užívání první zařízení pro parní vytápění souprav. za války bylo |
1.6.1924 |
Provedena změna v začátku trati, v důsledku toho došlo k přečíslování staničních i traťových kolejí, výměn a návěstidel |
19.10.1925 |
Do provozu uvedeno nové desinfekční zařízení pro čištění osobních vozů na levém přednádraží |
1925 |
Opravena dlažba v podchodu, u stěny postaveno druhé čerpadlo. byly zřízeny filtrační komory. Upraveny místnosti budovy č. 298 (červená administrativní) na kanceláře správy výtopny. |
10.10.1927 |
Váha v koleji 27 (Mexiko) byla opatřena elektrickým pohonem, |
1929 |
Přestavěna skladiště firmy Bachrach |
1930 |
Vystavěno nové skladiště pro rychlozboží. Vystavěno 4.nástupiště. |
1939 - 1945 |
Vybudován Skřečoňský nadjezd. Postaveno 12 elektrodynamických a mechanických stavědel Nově vybudováno vjezdové nádraží (šunychelské), Odstavné nádraží (židovské), Zevní nádraží (Vrbice) s nadjezdem. Nová sedmipatrová administrativní budova (v areálu depa) Započato s budováním motorové remízy. Položena Waldhofská spojka mezi KBD a hlavní tratí. |